Dla kopiarzy.

Jeśli podoba Ci się mój blog, chcesz coś z niego zapożyczyć, wziąć jakiś gadżet to proszę, najpierw zapytaj się mnie o zgodę.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chcę również poinformować Was, że na tym blogu znajduje się czarna lista kopiarzy! Będę wiedzieć kto coś ode mnie skopiuje. Zatem uważajcie.

~Tiramisuu



Informacja

Proszę o szczere opinie na temat tego bloga, ale nie hejtuj.

wtorek, 24 lutego 2015

Jak przedłużyć Booster'a?

Cześć ;3
Nie skomentuję tych wszystkich hejtów, które mi wysyłają te wszystkie "fanki" Agatki. Ja mam na prawdę to gdzieś, ja po prostu piszę samą prawdę.

No cóż, powiem Wam jak przedłużyć Booster'a. To niezwykle proste. Więc zaczynamy !


1. No to mamy już tego boostera. XD
2. Patrzymy na prawy dolny róg naszego ekranu komputera.
3. Wyświetla nam się takie coś :
4. I wystarczy cofnąć tylko godzinę do tyłu i nasz booster trwa godzinkę dłużej ! ^^

Ważne : Gdy wylogujemy się z komputera, nasz przedłużony booster przestanie działać ! Dlatego to ważne, by nie wylogowywać się w czasie "dodatkowego" boostera.

Liczę, że pomogłam !

Pozdrawiam
~Ginny
mp3mp3

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Tchórz-dziewczyna usunęła wszystkie komentarze. <3

Anonimowy pisze...

To było u Porshi ściągnełaś z niej !!!!

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Jak by to było kogoś innego to bym pochwalił, ale Ciebie mp3 nie!

Mary pisze...

Ta szczerość.

Anonimowy pisze...

Po 1. Skopiowany post.
Po 2. Jeśli masz "gdzieś" te "hejty", to dlaczego je komentujesz?
Dodam jeszcze, że wcale nie jesteś lepsza. Dwie kopiary się znalazły^^

Mary pisze...

Piszcie sobie co chcecie - ale ja niczego nie skopiowałam. Niestety :c

Prześlij komentarz

Hejtuj prosze bardzo. I tak to usunę. Szkoda czasu.